reklam

28 Aralık 2013 Cumartesi

iPad 4 ya da iPhone 5 alirken nasil %95 kar edersiniz?


Siz de Avrupa ve Kuzey Amerika genelinde magazalarin stok fazlasi ve bitirme indirmlerinin açik arttirma sitelerindeki satis fenomeninin bir orman yangini gibi yayildigini farketmissinizidr.
Bloglarda ya da internet genelinde, ederinin çok altinda lüks ürünleri satin alabilen mutlu insanlarin hikayelerine rastlayabilirsiniz. Bunun %100 dogru oldugundan emin olmak için biz de kendi kendimize denemek ve çok begendigimiz bir ürünü satin almak istedik.
Yeni bir Apple iPad4 almak istiyordum ve dolayisiyla bu testten ben sorumluydum.
Test yapabilecegim en güvenilir siteyi belirlemek için oldukça fazla arastirma yapmam gerekti ve sonunda büyük ürün yelpazesi ve mükemmel ünü ile MadBid sitesine karar verdim.
Bu siteleri kullanmak için yapilmasi gereken, diger online kullanicilara karsi kullanmak üzere kredi satin almak. Eger açik arttirmayi kazanirsaniz oldukça büyük bir indirimle aldiginiz ürünün keyfini çikarabilirsiniz.
MadBid yeni müsterilerine sinirli bir süre için yapmis oldugu promosyonlarin ise yaradigini kanitlamak konusunda kendisinden emindir. Ilk alisverisinizde, satin aldiginiz ürün ne olursa olsun size iki kati bedava kredi veriyorlar. Bu durum benim gibi yeni müsteriler için ideal. Su anda siteyi detaylariyla inceleyip deneyecek kadar kredim var.
Açik arttirmada ne tür ürünler satin alabilirsiniz?
Ben arabadan telefonlara ve bilgisayarlara, televizyonlara, fotograf makinelerine ve müzik ekipmanlarina kadar hemen hemen aradigim herseyi gördüm.
MadBid testi geçti!
Oldukça kolay gerçeklesen üyelik kaydimdan sonra MadBid'den bedava kredilerimi de aldim. Siteye üye olmadan önce nasil kullanacagimdan pek emin degildim ama hesabimi olusturduktan sonra her adimin kolaylikla gerçeklestigini gördüm.
iPad'in yeni çikarmis oldugu ürünlerden birini istiyordum ve kisa süren bir açik arttirmanin sonucunda sürpriz bir biçimde ben kazandim.
449 TL degerindeki iPad'e yalnizca 28.22 TL'ye sahip olmustum.
Bunun yalnizca sans eseri olmadigindan emin olabilmek için yeniden bir ürün almayi denedim. Saskinligim daha da artmisti çünkü yine ben kazanmistim. Sonuç olarak, piyasa degeri 2000 TL olan bir MacBook Pro için yalnizca 79.22 TL ödedim. Etkileyici degil mi! Bu kadar kar edebileceginiz baska hiç bir yer yoktur.
Teslimat- Kazandigim ürünleri sonraki bir iki gün içerisinde teslim aldim. Basindan sonuna dek harikaydi.
Sonuç olarak, yasadigim deneyimden oldukça memnundum.

4 yorum:

  1. KOCAMAN BİR YALAN SAKIN İNANMAYIN BU SİTE İNSANLARI DOLANDIRIYOR....

    YanıtlaSil
  2. yalanını sikeyim sürpriz şekilde kazanmış hemde iki kere

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar 2 gün önce haber okurken düştüm bende bu tuzağa, üstü kapalı dolandırıcılık, üstelik uluslararası, muhatap falan yok, savcılığa gitseniz kimseyi bulamazsınız, yayın medya kuruluşları bunlara önayak oluyolar, bende 500 e 500 bedava kontörle girdim 977 kontörüm kaldığında ne içinde olduğumu anladım ama çok geç oldu, parayı geri almaktan vazgeçtim oyun oynuyom kontörlerle, 175 liramı dolandırdılar, hemen al ile neyle karşılaşçağınızı sakın denemeyin 2000 liralık telefonu 5000 e getirirsiniz belkide hiç getiremeyebilirsiniz gümrükten , saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontör aldığımız parayı geri alma imkanımız yokmu? bankaya falan gidip o parayı geri alamıyormuyuz?

      Sil