reklam

9 Temmuz 2014 Çarşamba

2014 Model Hyundai HCD-14 Genesis Araba Geniş Bilgisi

2014 Model Hyundai HCD-14 Genesis Araba Geniş Bilgisi

2014,2014 Model,Hyundai HCD-14,hyundai Genesis,2014 Araba,hyundai Geniş Bilgisi
Hyundai HCD-14 Genesis konseptinin stil çarpıcı aydınlatma ve büyük ızgara hakimdir.
HCD-14 Genesis konsepti vitrinler Hyundai'nin lüks yönü ve geleceğin teknolojileri

HYUNDAI Önizlemesi HCD-14 Genesis konsepti ile bu hafta Detroit Otomobil Fuarı'nda kendi üstün gelecek teknolojileri ve şık yeni tasarım yönü.

Kavramı bir yıl içinde Detroit başlangıç ​​ve sağdan direksiyonlu için tasarlanmış olacak gibi sonunda Avustralya'da satışa çıkmadan bir şansı var olacaktır Hyundai'nin yeni nesil Genesis lüks sedan tasarımına puan.
Hyundai 2014 Genesis Let there be light: The Hyundai HCD-14 Genesis concept’s styling is dominated by striking lighting and huge grille.
Hyundai Avustralya halkla ilişkiler genel müdürü Bill Thomas yerel operasyon arkadan çekişli sedan ithalatı için iş vakası bakıyor GoAuto söyledi.

"Biz dört kapı (Genesis) düşünüyor ama biz biraz ayrıntılı bakmak zorunda çünkü henüz onaylamak için bir konumda değillerdir," dedi.

Lüks marka imajı eksikliğine dayanarak, Hyundai anlamlı burada Genesis satan bir şansı Avustralya'da kurulan premium markaların benzer büyüklükteki rakiplerine ucuzlatmayla olurdu.

$ US34 de Amerika Birleşik Devletleri, Genesis line-up başlar, 5.0-litre V8 için $ US46, 800 dışarı tepesi 3.8-litre V6 motor ile 200 ($ A32, 390).

Karşılaştırma için, benzer büyüklükteki Lexus GS 3.5-litre V6 ($ A89, Avustralya 400) ile $ US47, 250 başlar. 49.990 $ artı on-road maliyetleri üst-spec Santa Fe olmanın Avustralya Hyundai en pahalı modeli ile, Hyundai Avustralya Genesis için fiyat önemli bir adım yukarı bakıyor.

Ayrıca benzersiz drivetrain bir prim niş model olmak, mutlaka komplike, Genesis muhtemelen Holden Volt aralığı genişletici EV ile yaptığı gibi, uzman bayi sınırlı sayıda satılan olurdu.

ABD'de, Hyundai hızla 2012 yılında yüzde yaklaşık 9.0, 2008 yılında prim araç pazarının 1.4 yüzde paylaşımından gitti ve Genesis segmentinin en güçlü satış değerleri bazı kaydetti.

Hyundai Motor Amerika Başkanı ve CEO'su John Kracik Genesis başarı hikayesi "arkadan çekişli premium ürünler, yeni nesil için önünü açıyor" dedi.

"HCD-14 Tekvin biz alıyor ve biz dinamikleri ve teknoloji sürüş yerleştirerek konum odaklı bir göstergesi olacak tasarım yönü bir ipucu veriyor," dedi.

Ile HCD-14 kullanıcısının blöf burnu büyük Chrysler gibi krom ızgarası ve LED aydınlatma şık bir arka fascia şekillenen karmaşık bir dolgu ve kuyruk lambaları hakimiyeti sürerken coupe-benzeri, Audi A7 ile benzer tavan çizgisi vermek ile yan yana izlenim metal içine katlanır.

Ön şekil ve konum yansıtan tampon monte LED gündüz çalışan ışıkları arka tamponda boy egzoz çıkışları Çevre soğutma yüzgeçleri vardır.

Nispeten yoğun bir ön ve arka detaylarla aksine hiçbir görünür doorhandles, ince scalloping ve aracın uzunluğu çalışan tek bir keskin ütülü temiz yüzüdür.

Arka kapılar arkadan menteşeli 'intihar' çeşitli ve B sütunları eksikliği ve deri ve el yapımı eğrisel ahşap özellikleri bir görkemli iç ortaya açık.

Şalt Hyundai göz izleme ve dokunmatik thumb denetimler içerir üç boyutlu "jest tanıma teknolojisi" vitrin kavramını kullanmıştır çünkü onun yokluğu ile dikkat çeken ve bir head-up gösterge ile desteklenen sürüş dikkat dağıtıcı, azaltmak için iddia ediliyor ön cama yansıtılan görüntüler.

Sürücü bir optik tanıma sistemi onları yetkilendirir hemen hemen bölümlere saran kokpit tarzı bir ortamda, oturur ve motorun başlatılmasına izin verir.

Direksiyonun arkasında analog kadranları ve dijital görüntüler bir karışımını içeren geleneksel bir çalgı takımı Hyundai "havacılık kökenli tasarım repliklerini" olarak tanımladığı ne olduğunu.

Cilt altında "arka-drive powertrain yapılandırma için tonoz gibi platformu" Bir sağlamak için yüksek gerilimli çelik kullanarak bir "ultra-sert" şasi olduğunu.

Ön ve arka süspansiyon onlar viraj kavrama geliştirmek, süspansiyon fiyatları aşağı yukarı taşımak ve aynı simidi açısı değişiklikleri azaltmak için tasarlanmış gelişmiş bir beş-link düzeni olduğunu.

"Tamamen istismar" olmak - bu in-house geliştirilen sekiz ileri otomatik şanzıman ile bağlantılı - Hyundai bu şasi gelişmeler onun çok layık Tau V8 motorunu etkinleştirmek diyor.

Geçerli LHD-sadece Genesis Coupe için bir yedek RHD da inşa edileceği ve Avustralya için doğruladı, ancak Bay Thomas o arabayı iki yıla kadar hala uzak olduğunu söyledi.

Kia tasarım patronu Peter Schreyer dünyanın en şık araba bazı yaparak markanın yeniden şekillendirilmesi başarılı takiben şirketin başkanı atandı kısa bir süre sonra, o da Hyundai ve Kiahem tasarım ve stil nezaret sorumluluğu verilmiştir.

Bu Bay Schreyer HCD-14 projesi için herhangi bir giriş olup olmadığı belli değil, ama üretim Genesis yedek, onun coupe adaşı ve gelecekteki prim ve genel Hyundais üzerinde bir etkisi olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder