reklam

23 Ocak 2017 Pazartesi

İŞKUR 500 Bin İşsize Bir Yıl Boyunca Günde 54 TL Verecek

İŞKUR 500 Bin İşsize Bir Yıl Boyunca Günde 54 TL Verecek


Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Türkiye İş Kurumu Başkanlığı'nın (İŞKUR) istihdama katkı projeleri büyük ilgi görüyor. İşsiz gençlere hem meslek kazandıran hem de cep harçlığı veren işbaşı eğitim programına katılanların...

500 Bin İşsize Bir Yıl Boyunca Günde 54 TL 
İŞKUR'dan istihdama dev katkı. İşsiz vatandaşlara günde 54 TL ve meslek öğrenme fırsatı. İşbaşı eğitim programına kimler başvurabilir? İşte merak edilenler. İŞKUR'un istihdam projelerine vatandaşların yoğun ilgisi devam ediyor. 
İşbaşı eğitim programları sayesinde işsiz vatandaşlar meslek sahibi olup, cep harçlığını da elde edebiliyor. İşbaşı eğitim programlarına başvuruda bulunmak isteyen kişilerin öncelikle İŞKUR veritabanında işsiz olarak kayıtlı olması gerekiyor. Bulundukları il ve ilçelerde İşbaşı eğitim programının açılması halinde bu kişiler burada istihdam edilebiliyor. 
İşbaşı eğitim programında meslekle ilgili bilgi sahibi olan kişinin cep harçlığı günlük 54 TL civarında İŞKUR tarafından ödeniyor, yine kişinin Genel Sağlık Sigortası primleri de bu süre zarfında devlet bütçesinden karşılanıyor. 
İşbaşı eğitim programı başlatan işverenlerde bu işten karlı çıkıyor, sıfır maliyetle personel çalıştırmış oluyorlar. 2017 yılında işbaşı eğitim programlarına 500 bin civarında kişinin katılım göstermesi bekleniyor. Konuyla ilgili detaylı bilgilendirmeyi İŞKUR resmi internet sayfasından ve İŞKUR şubelerinden elde edebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder