reklam

10 Temmuz 2014 Perşembe

Facebook’tan Dünya Kupasına Özel Yenilikler

Facebook’tan Dünya Kupasına Özel Yenilikler

Facebook’tan Dünya Kupasına Özel Yenilikler
Dünya Kupası yarın start alıyor ve sosyal medya devleri turnuva ile ilgili projelerini bir bir kullanıcılarıyla paylaşıyor. Google ile başlayan bu projeler, Twitter’la sürerken şimdi Facebook ile devam ediyor.
Facebook Twitter’ın yöntemini kullanarak Hashtaglerle kullanıcılarını bir arada tutmak ve hazırladığı trending üzerinde toplamak istiyor. 
#DünyaKupası ve #WorldCup Hashtagleri ile kullanıcılarının yaptığı paylaşımları bir havuzda toplamak isteyen sosyal meda devi, oynanan maçla ilgili bilgileri sağ sütunda gösteriyor. Facebook, yine aynı sütunda yaklaşan maçlarla beraber takımların resmi Facebook sayfalarını da göstererek bu takımların beğeni sayılarını önemli ölçüde arttırmayı planlıyor. Facebook ayrıca etkileşimli haritayla belirlenen oyuncuların ülkelere göre aldığı beğeniye de yer vererek, ezeli rakibi Google’a oranla dersine daha fazla çalışmış görünüyor.
Facebook-world-cup
Facebook’un hazırladığı #WorldCup sayfası, Twitter‘ın Emojileri ve Google’ın Sokak Görünümü ile sosyal medya devlerinin de anlaşılan kendi aralarında bir tür Dünya Kupası’na başladığı görülüyor. Turnuva sonunda gol istatistikleri kadar teknoloji devlerinin ziyaret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder